Zkušenost zákazníka:
Podívejte se, jak jsme implementovali řešení Autodesk Vault do společnosti Kredit Slavkov, napojili jej na informační systém ABRA a zoptimalizovali firemní procesy životního cyklu výrobku.
Známý AutoCAD se sadou nástrojů pro větší produktivitu v procesu 2D strojírenského návrhu.
Obchodní společnost Kredit se zabývá výrobou skladovací techniky a regálových systémů. Vytváří komplexní logistické řešení pro sklady a archivy s přihlédnutím ke specifickým požadavkům zákazníka. Zajišťuje kvalitní technickou přípravu výroby regálů a skladovací techniky, výpočty bezpečnosti projektovaných zařízení i kontinuální vývoj a jeho inovační aplikace.
Jako výrobce regálů, regálových systémů a skladovací techniky na trhu úspěšně působí od roku 1992. V průběhu let se z firmy regionálního významu stala dynamicky se rozvíjející výrobně-obchodní společnost s evropskou působností, ale zůstala výhradně českou společností.
Tým projektantů s mezinárodními zkušenostmi řeší otázky skladování jako komplex individuálních potřeb, technických možností a obecných procesů. Po dokonalém poznání požadavků a potřeb zákazníka připravuje projekty a studie nejlepších inovačních řešení, návrh technických prostředků a jejich ocenění. Tým kvalifikovaných techniků a konstruktérů připravuje výpočty bezpečných zatížení, prováděcí projekty a výrobní dokumentaci.
Celkem devět typových řad regálových konstrukcí, kterými společnost disponuje, aplikovaných v šestnácti technologických skupinách statického a dynamického skladování jsou pro zákazníky jistotou optimálního a objektivního technického návrhu. Komplexnost řešení projektu umožňuje posouzení efektivity plánované investice a její rozložení v čase.
Portfolio výrobků zahrnuje regály dle požadavků na prostor, energii i logistické řešení v celém skladu. Regály a regálové systémy pokrývají poptávku technických prostředků pro skladování v průmyslovém a zásobovacím sektoru, ale i u menších výrobců, archivů, muzeí, v dílnách a kancelářích či vybavení domácností.
Spolupráce se zákazníkem začíná projekcí skladu v konkrétních prostorách, návrhem celého řešení, v realizační části pokračuje montáží a uvedením do provozu včetně potřebných manipulačních i bezpečnostních školení a pravidelných kontrol.
Samostatnou kapitolou je automatizace skladů, která přináší jejich provozovatelům efekt přímo vedoucí k úsporám, především díky rychlosti a přesnosti procesů. Procesy automatizovaného skladování jsou podřízeny systému řízení skladu (WMS) nebo jinému nadřazenému informačnímu systému firmy.
Automatizované technologie lze úspěšně aplikovat při skladování paletovaných jednotek, pro automatizaci skladování drobného zboží, skladování tyčových nebo plošných jednotek, rolí a mnohého dalšího.
Představení implementace na Adeon strojírenské roadshow
Obchodní společnost Kredit Slavkov využívá 3D modelář Autodesk Inventor již řadu let. Nyní se rozhodla rozšířit využívání tohoto robustního nástroje dále směrem k automatizaci opakujících se činností a inteligentního nakládání s daty tak, aby kvalifikovaní pracovníci nemuseli řešit neproduktivní činnosti. Tím získají více prostoru pro svou hlavní činnost – přípravu zákaznických řešení s přidanou hodnotou.
Cílem projektu bylo standardizovat návrhová data vytvářená v systému Autodesk Inventor takovým způsobem, aby zahrnovala veškeré potřebné informace pro plánované automatizované přenosy konstrukčního kusovníku do podnikového informačního systému ABRA. Zároveň se standardizací dat řeší i bezpečná archivace dat v systému správy dokumentů VAULT.
Výsledným přínosem změn je zabezpečení jednoznačnosti dat, zároveň však i možnost automatizovat některé rutinní činnosti (např. obousměrné přenosy hodnot vlastností mezi prostředím CAD a kartami artiklů v informačním systému či exporty struktur konstrukčního kusovníku do informačního systému). V důsledku těchto změn došlo k eliminaci vzniku „lidské“ chyby, která by vyplývala z ručního zadávání informací.
Velmi nás potěšila informace o záměru společnosti Kredit Slavkov implementovat uvedené principy standardizace a výměny dat s ERP systémem i do elektrokonstrukce, která využívá jiný softwarový produkt. Je to pro nás potvrzení, že naše programové úpravy a doplňky pomáhají zákazníkům dosahovat v jejich oboru činnosti lepších výsledků a jsou tou správnou cestou k vyšší efektivitě.
Uvedené řešení je jednou z možných cest. Standardizace dat a komunikace s návazným systémem (například ERP) nevyžaduje striktně přítomnost systému správy dokumentace Vault. Tyto uživatelské úpravy je možné řešit přímo z Inventoru. Každý zákazník je z tohoto pohledu originál a jednotlivé projekty jsou šité na míru.
Skvělá spolupráce
Pomůžeme efektivně nasadit řešení na základě analýzy k optimalizaci procesů.
Řada dostupných připravených školení i příprava školících plánů na míru podle vašich požadavků.
S radostí vám připravíme specifickou nabídku, ať už potřebujete pomoci v oblasti BIM, CAM, CAD, 3D tisku, IT, konstrukčních prací, nebo s nákupem hardwaru či softwaru.
© Adeon CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.