Search
Nastavení
Vyhledávat pouze přesnou shodu
Adeon_20_let_vyroci
» Nový nákupní proces s Autodesk licencemi

Nový nákupní proces s Autodesk licencemi

Autodesk ohlásil přechod na nový systém nákupu od 16. září 2024 - přečtete si všechny informace jak se tato změna dotkne vás a vašich licencí.

Co se mění?

Autodesk mění po celém světe způsob, jakým se zprocesovávají nabídky a platby za licence. Od 16. září 2024 budete stále získávat Adeonem zprostředkované nabídky, ale platby za produkty budete provádět již přímo Autodesku. Nemusíte se však obávat, Adeon CZ zůstane vaším hlavním partnerem pro výběr vhodných produktů, poskytování podpory, školení a služeb. Stále budete moci využívat naši odbornou znalost a zkušenosti, zatímco získáte větší svobodu v řízení vašich nákupů Autodesk.

Hlavní cíl Autodesku je, aby se zákazníkovi zpřehlednila zkušenost s nákupem předplatných nezávisle na volbě prodejního kanálu. Tým Adeon CZ bude nadále poskytovat podporu, rady a vedení během celého procesu, stejně jako dosud. Jsme odhodláni porozumět vašim potřebám a poskytovat řešení šitá na míru.

Zatímco Adeon CZ bude stále poskytovat všechny nabídky, samotný proces objednávání a platby za licence Autodesk bude nyní probíhat přímo mezi vámi a Autodesk. Ujišťujeme vás, že Adeon CZ zůstává odpovědný za všechny činnosti po prodeji, včetně onboardingu a podpory, podle stejných známých postupů, na které jste zvyklí. Pro dotazy týkající se podpory navštivte naši stránku podpory.

Je také důležité poznamenat, že proces nákupu ostatního softwaru třetích stran (Microsoft, Enscape, Lumion, ...), hardwaru, Adeon aplikací nebo našich služeb zůstává beze změny.

Důležitá informace o vaší nadcházející licenční obnově:
Před 16. zářím dojde na několik dní na odstávku všech objednávkových systémů. Adeon může vaše obnovení licence "starým/aktuálním" způsobem zpracovat nejpozději do 5. září.

V období od tohoto data do 16. září bude platit odstávka systému Autodesk, kdy nebude možné objednávky již zpracovávat. Odstávka bude ukončena 16. září, už ale v novém obchodním systému.

Celá změna je vysvětlena v následujícím videu

Podívejte se na video, ve kterém jsme ve stručnosti popsali celou tuto ohášenou změnu. Dozvíte se:

  • Co se změní
  • Proč se to zmení
  • Jak se to změní
  • Kdy se to změní
  • Koho konkrétně se tato změna dotkne
  • Jak bude celý nový proces vypadat
  • Jak se na změnu co nejlépe připravit

Níže najdete odpovědi na nejčastější otázky k této změně. Pokud nenajdete odpověď na otázku, kterou máte, prosím kontakujte svého obchodního zástupce Adeon nebo nám zašlete dotaz na podpora@adeon.cz 

Často kladené otázky

O ohlášené změně

Co Autodesk oznámil?

Autodesk přechází na "Novou Nákupní Zkušenost" pro většinu svých předplatných. V tomto aktualizovaném modelu budou partneři, jako je Adeon CZ, nadále zapojeni do všech aspektů předprodejní a poprodejní cesty, s výjimkou samotné objednávky a platební transakce. Tato transakce bude nyní probíhat přímo mezi vámi a Autodesk.

Jaký je harmonogram těchto změn?

13. listopadu 2023 zahájil Autodesk tento nový proces pro zákazníky v Austrálii. Po úspěšném testu se Autodesk rozhodl zavést tento proces globálně během fiskálních let 2025/26 (kalendářní roky 2024 a 2025).

  • Nový Zéland přešel na Novou Nákupní Zkušenost 4. března 2024.
  • USA a Kanada přešli na Novou Nákupní Zkušenost 10. června 2024.
  • Evropa přejde na tento model 16. září 2024

Proč Autodesk tuto změnu provádí?

Autodesk si uvědomuje, že současný nákupní proces potřebuje optimalizaci a zavazuje se zlepšit zákaznickou zkušenost. V rámci svých modernizačních snah se Autodesk snaží poskytnout lepší podporu zákazníkům a jejich návrhovým a výrobním procesům.

  • Personalizovaná zkušenost: Přímá interakce s vámi poskytne hlubší vhled a umožní nabídnout personalizované zkušenosti.
  • Předvídatelné ceny: Zajištění konzistentní ceny bez ohledu na způsob nákupu a partnera.
  • Zjednodušený proces: Zjednodušení a urychlení nákupního a obnovovacího procesu s možností samoobsluhy.

Jaké jsou přínosy pro vás?

Výzkum ukazuje trend směrem ke konzumerizaci B2B nákupní zkušenosti, kde zákazníci požadují rychlejší a snazší přístup k předplatným.

  • Jednodušší způsob získání doporučení na nákup a služby přizpůsobené vašim potřebám.
  • Konzistentní ceny bez ohledu na způsob nákupu a partnera.

Jaký je postoj Adeon CZ k této změně?

Tento nový proces není jen krokem vpřed, ale skokem do oblasti, kde můžeme skutečně upřednostnit vaše potřeby, nabídnout přizpůsobená řešení a nepřekonatelnou podporu.

Naše přidaná hodnota pro zákazníky byla a stále bude dlouhodobě role komplexního implementátora řešení založena na kvalitním poznání klienta, jeho potřeb a zajištění komplexní implementace řešení a následné kvalitní podpoře.

Volba správného partnera bude za nás v tomto novém modelu o to důležitější. A to tak aby jste se na nás mohli vždy obrátit a my vám mohli pomoci tímto celým procesem v pořádku projít.

Doporučené kroky

Jak zjistím více o těchto změnách a jejich dopadu na mě a mou společnost?

Tyto zdroje vám mohou pomoci dozvědět se více o této změně:

  • Přečtěte si náš krok za krokem průvodce, který vám pomůže se připravit na nadcházející změny.
  • Sledujte náš webinář, kde získáte důležité informace, zdroje a odpovědi na běžné otázky.
  • Kontaktujte svého account manažera v Adeon CZ, zavolejte nám na +420 558 273 502 pošlete email na podpora@adeon.cz, nebo kontaktujte svého obchodního zástupce.

Co musím udělat pro přípravu na změnu?

Bude potřeba udělat několik kroků pro přípravu na nadcházející změny. Kompletní informace najdete v našem krok za krokem průvodci. Alternativně se můžete obrátit na svého obchodního zástupce.

Licence

Co se stane s mými stávajícími předplatnými?

Můžete pokračovat v používání všech svých předplatných jako dosud, v tomto ohledu se nic nemění.

Pokud mám dotazy ohledně mých předplatných, na koho se mohu obrátit?

Kontaktujte svého obchodního zástupce, odešlete požadavek na podporu, nebo vyplňte formulář na této stránce, aby vás mohli kontaktovat přímo.

Nabídky a objednávky

U koho mám poptat licenci od 16. Září 2024? 

Na tomto procesu se naprosto nic nemění. Adeon jako váš partner je tady stále pro vás. Kontaktujte tedy stále svého stejného obchodního zástupce, nebo využijte libovolný z kontaktů na stránkách Adeonu. 

Mám aktuální nabídku od Adeon CZ, je stále platná?

Ano, vaše nabídka je platná do data uvedeného přímo na nabídce. 

Bude Adeon CZ stále poskytovat nabídky v budoucnu?

Samozřejmě, Adeon CZ zůstává vaším hlavním partnerem a náš tým je plně odhodlán vás podporovat během celého procesu nákupu softwaru. Budeme i nadále poskytovat doporučení ohledně výběru produktů, přizpůsobovat řešení vašim potřebám a facilitovat diskuse o vašich požadavcích při generování nabídky.

Nedávno jsem u Adeon CZ objednal produkt Autodesk, bude tato objednávka vyřízena?

Ano, jakékoliv objednávky, které jsme obdrželi, budou zpracovány a vyřízeny stejným způsobem jako obvykle.

  • V původním modelu (fakturováno Adeonem) budou vyřízeny do data uvedého na vrchu této stránly
  • V novém modelu (fakturováno Autodeskem) budou vyřízeny po tomto datu

V každém případě budou ale vždy vyřízeny tak aby jstě měli svoje licence.

Platby a fakturace

Musím změnit platební údaje, které používám?

Nemusíte měnit žádné platební údaje pro Adeon CZ. Tyto údaje zůstanou platné při nákupu ostatních produktů nebo služeb od nás.

Nicméně budete muset nastavit Autodesk jako dodavatele ve vašem systému, abyste mohli provádět přímé platby k nim.

Další dostupné doklady najdete také přímo na stránkách Autodesk

Jak nastavím Autodesk jako dodavatele ve svém systému?

Každá společnost má své vlastní procesy a postupy pro transakce s novým dodavatelem.

Ujistěte se, že mluvíte se svými interními týmy pro nákup nebo finance, aby věděli, co budou potřebovat, abyste mohli transakci provést přímo s Autodeskem.

Všechny informace, které potřebujete k nastavení Autodesku jako dodavatele ve vašem systému, připravené pro platební transakce, najdete zde. Například:

  • Výroční zprávy 
  • Dodržování předpisů
  • Podmínky používání softwaru
  • Vztahy s investory
  • Certifikát o pojištění společnosti Autodesk
  • atd...

Pokud narazíte na nějaké potíže nebo potřebujete další informace, obraťte se na svého obchodního zástupce v Adeon CZ. Jsme připraveni pomoci a můžeme za vás podat žádost, pokud to bude nutné.

Jaké platební podmínky jsou k dispozici od Autodesk?

Mezi nejběžnější typy plateb patří:

  • Faktura - platební podmínky jsou k dispozici po schválení vašeho účtu
    • 30 denní splatnost pro zákazníky z České Republiky
    • 45 denní splatnost pro Slovensko

    • Platí pouze pro B2B (tato možnost tedy není dostupná pro nefiremní zákazníky)
    • Platí pro všechny velikosti plateb od 0€ a výše (změna oproti informaci ve videu)

  • Platební karta
  • PayPal

 

Ostatní

Změní se mé obchodní podmínky s Adeon CZ?

Pro transakce prováděné přímo s Autodeskem budete muset přijmout obchodní podmínky Autodesku. Podmínky pro stávající smlouvy a budoucí nákupy produktů a služeb od Adeon CZ zůstanou stejné.

Zachovám si svého obchodního zástupce z Adeon CZ?

Ano, váš obchodní zástupce z Adeon CZ bude stále k dispozici, aby vám poskytoval rady a vedení přizpůsobené vašim specifickým potřebám.

Kdo mi pomůže s dotazy ohledně licencí?

Kontaktujte svého obchodního zástupce, odešlete požadavek na podporu zde, nebo vyplňte formulář na této stránce, aby jsme vás mohli kontaktovat napřímo.

Nechte si od nás nezávazně poradit

S radostí vám připravíme specifickou nabídku, ať už potřebujete pomoci v oblasti BIM, CAM, CAD, 3D tisku, IT, konstrukčních prací, nebo s nákupem hardwaru či softwaru.

Nezávazně poptat pomoc

© Adeon CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram