Autodesk mění po celém světe způsob, jakým se zprocesovávají nabídky a platby za licence. Od 16. září 2024 budete stále získávat Adeonem zprostředkované nabídky, ale platby za produkty budete provádět již přímo Autodesku. Nemusíte se však obávat, Adeon CZ zůstane vaším hlavním partnerem pro výběr vhodných produktů, poskytování podpory, školení a služeb. Stále budete moci využívat naši odbornou znalost a zkušenosti, zatímco získáte větší svobodu v řízení vašich nákupů Autodesk.
Hlavní cíl Autodesku je, aby se zákazníkovi zpřehlednila zkušenost s nákupem předplatných nezávisle na volbě prodejního kanálu. Tým Adeon CZ bude nadále poskytovat podporu, rady a vedení během celého procesu, stejně jako dosud. Jsme odhodláni porozumět vašim potřebám a poskytovat řešení šitá na míru.
Zatímco Adeon CZ bude stále poskytovat všechny nabídky, samotný proces objednávání a platby za licence Autodesk bude nyní probíhat přímo mezi vámi a Autodesk. Ujišťujeme vás, že Adeon CZ zůstává odpovědný za všechny činnosti po prodeji, včetně onboardingu a podpory, podle stejných známých postupů, na které jste zvyklí. Pro dotazy týkající se podpory navštivte naši stránku podpory.
Je také důležité poznamenat, že proces nákupu ostatního softwaru třetích stran (Microsoft, Enscape, Lumion, ...), hardwaru, Adeon aplikací nebo našich služeb zůstává beze změny.
Důležitá informace o vaší nadcházející licenční obnově:
Před 16. zářím dojde na několik dní na odstávku všech objednávkových systémů. Adeon může vaše obnovení licence "starým/aktuálním" způsobem zpracovat nejpozději do 5. září.
V období od tohoto data do 16. září bude platit odstávka systému Autodesk, kdy nebude možné objednávky již zpracovávat. Odstávka bude ukončena 16. září, už ale v novém obchodním systému.
Podívejte se na video, ve kterém jsme ve stručnosti popsali celou tuto ohášenou změnu. Dozvíte se:
Níže najdete odpovědi na nejčastější otázky k této změně. Pokud nenajdete odpověď na otázku, kterou máte, prosím kontakujte svého obchodního zástupce Adeon nebo nám zašlete dotaz na podpora@adeon.cz
Autodesk přechází na "Novou Nákupní Zkušenost" pro většinu svých předplatných. V tomto aktualizovaném modelu budou partneři, jako je Adeon CZ, nadále zapojeni do všech aspektů předprodejní a poprodejní cesty, s výjimkou samotné objednávky a platební transakce. Tato transakce bude nyní probíhat přímo mezi vámi a Autodesk.
13. listopadu 2023 zahájil Autodesk tento nový proces pro zákazníky v Austrálii. Po úspěšném testu se Autodesk rozhodl zavést tento proces globálně během fiskálních let 2025/26 (kalendářní roky 2024 a 2025).
Autodesk si uvědomuje, že současný nákupní proces potřebuje optimalizaci a zavazuje se zlepšit zákaznickou zkušenost. V rámci svých modernizačních snah se Autodesk snaží poskytnout lepší podporu zákazníkům a jejich návrhovým a výrobním procesům.
Výzkum ukazuje trend směrem ke konzumerizaci B2B nákupní zkušenosti, kde zákazníci požadují rychlejší a snazší přístup k předplatným.
Tento nový proces není jen krokem vpřed, ale skokem do oblasti, kde můžeme skutečně upřednostnit vaše potřeby, nabídnout přizpůsobená řešení a nepřekonatelnou podporu.
Naše přidaná hodnota pro zákazníky byla a stále bude dlouhodobě role komplexního implementátora řešení založena na kvalitním poznání klienta, jeho potřeb a zajištění komplexní implementace řešení a následné kvalitní podpoře.
Volba správného partnera bude za nás v tomto novém modelu o to důležitější. A to tak aby jste se na nás mohli vždy obrátit a my vám mohli pomoci tímto celým procesem v pořádku projít.
Tyto zdroje vám mohou pomoci dozvědět se více o této změně:
Bude potřeba udělat několik kroků pro přípravu na nadcházející změny. Kompletní informace najdete v našem krok za krokem průvodci. Alternativně se můžete obrátit na svého obchodního zástupce.
Můžete pokračovat v používání všech svých předplatných jako dosud, v tomto ohledu se nic nemění.
Kontaktujte svého obchodního zástupce, odešlete požadavek na podporu, nebo vyplňte formulář na této stránce, aby vás mohli kontaktovat přímo.
Na tomto procesu se naprosto nic nemění. Adeon jako váš partner je tady stále pro vás. Kontaktujte tedy stále svého stejného obchodního zástupce, nebo využijte libovolný z kontaktů na stránkách Adeonu.
Ano, vaše nabídka je platná do data uvedeného přímo na nabídce.
Samozřejmě, Adeon CZ zůstává vaším hlavním partnerem a náš tým je plně odhodlán vás podporovat během celého procesu nákupu softwaru. Budeme i nadále poskytovat doporučení ohledně výběru produktů, přizpůsobovat řešení vašim potřebám a facilitovat diskuse o vašich požadavcích při generování nabídky.
Ano, jakékoliv objednávky, které jsme obdrželi, budou zpracovány a vyřízeny stejným způsobem jako obvykle.
V každém případě budou ale vždy vyřízeny tak aby jstě měli svoje licence.
Nemusíte měnit žádné platební údaje pro Adeon CZ. Tyto údaje zůstanou platné při nákupu ostatních produktů nebo služeb od nás.
Nicméně budete muset nastavit Autodesk jako dodavatele ve vašem systému, abyste mohli provádět přímé platby k nim.
Další dostupné doklady najdete také přímo na stránkách Autodesk.
Každá společnost má své vlastní procesy a postupy pro transakce s novým dodavatelem.
Ujistěte se, že mluvíte se svými interními týmy pro nákup nebo finance, aby věděli, co budou potřebovat, abyste mohli transakci provést přímo s Autodeskem.
Všechny informace, které potřebujete k nastavení Autodesku jako dodavatele ve vašem systému, připravené pro platební transakce, najdete zde. Například:
Pokud narazíte na nějaké potíže nebo potřebujete další informace, obraťte se na svého obchodního zástupce v Adeon CZ. Jsme připraveni pomoci a můžeme za vás podat žádost, pokud to bude nutné.
Mezi nejběžnější typy plateb patří:
Pro transakce prováděné přímo s Autodeskem budete muset přijmout obchodní podmínky Autodesku. Podmínky pro stávající smlouvy a budoucí nákupy produktů a služeb od Adeon CZ zůstanou stejné.
Ano, váš obchodní zástupce z Adeon CZ bude stále k dispozici, aby vám poskytoval rady a vedení přizpůsobené vašim specifickým potřebám.
Kontaktujte svého obchodního zástupce, odešlete požadavek na podporu zde, nebo vyplňte formulář na této stránce, aby jsme vás mohli kontaktovat napřímo.
S radostí vám připravíme specifickou nabídku, ať už potřebujete pomoci v oblasti BIM, CAM, CAD, 3D tisku, IT, konstrukčních prací, nebo s nákupem hardwaru či softwaru.
© Adeon CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.