Adeon Vzdálená pomoc

U některých technických problémů je potřeba našim technikům zpřístupnit plochu Vašeho počítače. Pro tyto přímé vzdálené zásahy využíváme aplikaci TeamViewer, která se nám již velmi osvědčila a je velmi jednoduchá na ovládání. Po stáhnutí této aplikace pomocí tlačítka níže, ji jednoduše jen spusťte a našemu technikovi nadiktujte své identifikační údaje které Vám aplikace zobrazí (Vaše ID a heslo). Tato služba je pro bez předešlé dohody nebo bez smlouvy o systémovém dohledu zpoplatněna.


 

 

 Jak zpřístupnit vzdálenou plochu technikovi

teamviewerStáhněte si program TeamViewer přes odkaz výše. Soubor si uložte kamkoliv do svého PC a po dokončení stáhnutí daný soubor spusťte. Není potřeba žádná instalace. Po spuštění uvidíte jednoduché okno kde bduou napsány 2 údaje označené jako "Vaše ID" a Heslo". Tyto údaje prosím daiktujte našemu technikovi. Až poté bude schopen se k Vám připojit. Přístup je pouze jednorázový, tudíž jakmile aplikaci TeamViewer uzavřete, tak se k Vám nebude schopen připojit. Pro jakoukoliv další vzdálenou podporu mu budete muset tyto údaje nadiktovat znova. Vaše ID je pro dané PC stále stejné. Heslo je generováno náhodně.

 

 

Základní ceník vzdálené popdpory

Následující ceník platí pokud nemáte smlouvu o systémovém dohledu nebo pokud není předem dohodnuto jinak.
Typ podporyCena (Kč/hod*)
Zákazníci s předplacenou podporou 0,-
Základní CAD technická podpora

(konzultace k použití sw)

1.000,-
Rozšířená CAD technická podpora 

(instalace, konfigurace, oprava nastavení,..)

2.000,-
Základní LAN technická podpora 

(konfigurace sw na stanicích,...)

1.000,-
Rozšířená LAN technická podpora

(konfigurace infrastruktury a sw na serverech)

2.000,-

*Účtování po 10 minutách