Podpora produktů od firmy ADEON

U nás své problémy neřešíte s anonymním člověkem na helpdesku. Každému nabízíme několik možností jak se s námi zkontaktovat a jak mu můžeme pomoct vyřešit jeho technické problémy. Vždy víte kterému člověku konkrétně se ozvat a kdo se o Vás a Vaši firmu postará. Každému poskytujeme kvalitní individuální přístup, na kterém si dáváme záležet.


 

 

 

 

 Časté otázky a problémy

Jak aktivovat pronajatou licenci?

Kde najdete seznam koupených/pronajatých produktů?

Jak získat číslo ke starší verzi v rámci subscription?

Jak si vyžádat instalační média?

Potřebujete stáhnout TRIAL verze?

Kde stáhnete nejnovější instalačky svých koupených/předplacených produktů?

 

Helpdesk

helpdesk2Každý náš zákazník může využívat systém našeho Helpdesku. Ten slouží k několika účelům. Jednak v něm můžete listovat znalostní databází mezi stovkami již vyřešených a dobře zdokumentovaných technických problémů. Nebo pokud nenaleznete potřebnou odpověď tak můžete zadat svůj dotaz přímo. Konkrétní technický pracovník, který Vás má na starosti ihned uvidí, že potřebujete pomoci a obratem se Vám ozve.

U nás nejednáte s nějakým anonymním technikem se kterým se neznáte a on netuší o Vaší již řešené technické historii. U nás vždy víte na koho se obrátit a kdo konkrétně Vám pomůže. Na kvalitní podpoře našim zákazníkům si dáváme záležet.

 

Vzdálená pomoc

teamviewerU některých technických problémů je potřeba našim technikům zpřístupnit plochu Vašeho počítače. Pro tyto přímé vzdálené zásahy využíváme aplikaci TeamViewer, která se nám již velmi osvědčila a je velmi jednoduchá na ovládání. Po stáhnutí této aplikace z našich stránek ji jednoduše jen spusťte a našemu technikovi nadiktujte své identifikační údaje které Vám aplikace zobrazí (Vaše ID a heslo). Až poté se bude moct technik k Vám připojit a začít řešit technický problém. U této aplikace není vyžadována žádná instalace, stačí ji pouze spustit.

 

Zajímavé technické tipy a rady

Naši technici pravidelně publikují technické novinky a rady k nám dodávaným programům na následujících blozích. Přístup k těmto tipům je zcela veřejný. Pro některé články je sice se potřeba zaregistrovat, ale registrace je umožněna všem a je zcela zdarma.

 

Další metody kontaktu s námi

Pro kontakt a získání informací od nás můžete využít i několik dalších možností. Technické tipy a novinky nejen z našich blogů přispíváme nejčastěji na náš Twitter účet. Také se nacházíme na Facebooku a každému přihlášenému zájemci také zasíláme pravidelně jedenkrát měsíčně náš e-mailový newsletter s aktuálními akcemi a novinkami.

 

Školení uživatelů

Nabízíme a pravidelně zajišťujeme odborná školení ke všem námi dodávaným produktům. Výuku provádějí zkušení odborníci s pedagogickými znalostmi i zkušenostmi z praxe. Školení provádíme jak pro libovolnou veřejnost (na našich pobočkách), tak i po domluvě konkrétně ve firmách.  Pro více informacích o aktuálně otevřených termínech se podívejte na sekci školení.

 

Kontaktujte nás

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

 

Brno-mapa
 
Ostrava-mapa
 
Pardubice-mapa
 
Zlin-mapa
 
Brno Ostrava Pardubice Zlín
Tyršova 44
612 00 Brno
Havlíčkovo nábř. 38
702 00 Ostrava
Bělehradská 582
530 09 Pardubice
Klabalská I 97
760 01 Zlín
tel.: 541 218 686 tel.: 558 273 502 tel.:  468 008 588 tel.: 577 433 771
brno@adeon.cz ostrava@adeon.cz pardubice@adeon.cz zlin@adeon.cz