Co to je a jak se pracuje s Autodesk Account

Autodesk Account je webový portál pro správu všech firemních zakoupených licencí od společnosti Autodesk. Najdete zde tedy všechny zakoupené produkty ke stažení, informace o licencích, kontraktech, cloudových kreditech a podobně. 

Autodesk Account prihlasit se

 

Nový portál Autodesk Accout je přístupný i v českém jazyce. Volbu jazyka si po přihlášení můžete nastavit ve svém profilu, který mimo jiné obsahuje také informace o Vás, jako je adresa přístupové údaje, heslo apod.:

Autodesk Account Profile

 

Tento nový portál je místo, kde najdete všechny informace o Vašich licencích a cloudových službách na jednom místě, kde je můžete také spravovat a sledovat. Informace ohledně licencí, jejich správy a nastavení uživatelských účtu najde v části Management. Account manager má tři úrovně přístupových práv: Contract managerSoftware coordinator a End User. Většina uživatelů je pouze na úrovni End User, což znamená, že se mohou podívat jaké aplikace mají ke svému účtu přiřazeny (A360 uložiště, Simulace, Rendering,...) kolik již vyčerpali např místa na A360 nebo kolik využili cloudových kreditů. To je nicméně vše co End User na svém účtu může. Contract manager a Software coordinator může být ke kontraktu pouze jeden. Tyto "administratorske" úrovně mohou uživatelům přidělovat cloudové služby, kredity apod.

Autodesk Account home

 

Všechny produkty a služby

Je možné si zde stáhnout také instalační data pokud Vám tuto možnost Contract manager nebo Software coordinator přidělil.

Autodesk Account downloads

Jak si mohu stáhnout zakoupený software 

 

V sekci Zkušební verze  (Trials) naleznete nabídku služeb, které si můžete vyzkoušet. Nejčastěji zde najdete různé cloudové služby a nástroje.

Autodesk Account Trials

 

V záložce Aktualizace produktu (Product Updates) najde na jednom místě všechny dostupné aktualizace na Vaše zakoupené produkty.

Autodesk Account Product Updates

 

Správa uživatelů

Sekce Správa Uživatelů (User Management) je věnována výhradně zřízení a nastavení uživatelských účtů. Při nákupu produktu Autodesku je vždy vyžadována kontaktní osoba zákazníka, která se stává Contract managerem tohoto produktu. Tento Contract manager získá přístupová práva a dále pak spravuje účet firmy např. zřizuje další uživatele, nastavuje jejich práva pro práci s cloudy, kredity, produkty, atd... Veškeré přiřazování produktů a jejich služeb uživatelům se teda odehrává na této stránce, stejně tak jako povolení kdo může software stahovat.

Autodesk Account User Management

Autodesk Account User Assigned Licenses

Jak přidat dalšího uživatele pod můj účet a přiřadit mu licenci

 

Kontrakty a objednávky

V sekci Fakturace a objednvky (Billing and Orders) najdete informace o aktuálních kontraktech, jejich platnosti a obsahu jednotlivých kontraktů:

Autodesk Account Contracts

 

Reporty

V sekci Vytváření sestav (Reporting), záložka Využití cloudových služeb najdete přehled o využívání cloudových služeb a kreditech pro jednotlivé kontrakty.

Autodesk Account Cloud Services Usage

A přehled využitých cloudových služeb a kreditů podle jednotlivých uživatelů. Tudíž máte přehled kdo z End User-ů vyčerpal kolik kreditů.

Autodesk Account Cloud Services Usage By User

Jak pracovat s cloudovými kredity