Kalendář akcí a školení

Autodesk Gold Partner

Citrix partner

Eset Gold Partner

HP Gold Partner

Microsoft Partner

Vzdálená podpora

Nový Autodesk portál pro správu licencí

13. března 2015 bude spuštěn nový webový portál pro správu licencí Autodesk produktů a dalších cloudových služeb „Autodesk Account“. Nový portál nahradí stávající Autodesk Subscription Centrum a najde jej na adrese: accounts.autodesk.com.

Pro přihlášení je nutné mít Autodesk ID. Pokud již dnes přistupujete do klasického Subs centra, tak toto Autodesk ID jistě máte a přihlašte se tedy s ním.

 

Nový portál Autodesk Accout je přístupný i v českém jazyce. Volbu jazyka si po přihlášení můžete nastavit ve svém profilu, který mimo jiné obsahuje také informace o Vás, jako je adresa přístupové údaje, heslo apod.:

 

Tento nový portál je místo, kde najdete všechny informace o Vašich licencích a cloudových službách na jednom místě, kde je můžete také spravovat a sledovat. Informace ohledně licencí, jejich správy a nastavení uživatelských účtu najde v části Management. Account manager má tři úrovně přístupových práv: Contract manager, Software coordinator a End User. Většina uživatelů je pouze na úrovni End User, což znamená, že se mohou podívat jaké aplikace mají ke svému účtu přiřazeny (A360 uložiště, Simulace, Rendering,...) kolik již vyčerpali např místa na A360 nebo kolik využili cloudových kreditů. To je nicméně vše co End User na svém účtu může. Contract manager a Software coordinator může být ke kontraktu pouze jeden. Tyto "administratorske" úrovně mohou uživatelům přidělovat cloudové služby, kredity apod.

 

Je možné si zde stáhnout také instalační data pokud Vám tuto možnost Contract manager nebo Software coordinator přidělil.

 

V sekci Služby naleznete nabídku služeb, které Váš účet (Autodesk ID) má zpřístupněny jako součást některých zakoupených produktů a je možné je využívat např. jako cloudové aplikace (A360 uložiště, rendering, ...). Pokud jste si jisti, že máte mít více těchto služeb a nevidíte je zde, tak je pravděpodobně nemáte pouze přiřazeny k účtu a je potřeba je v sekci Uživatelé přidělit konkrétnímu uživateli.

 

V záložce Aktualizace produktu najde na jednom místě všechny dostupné aktualizace na Vaše zakoupené produkty.

 

V sekci Vytváření sestav, záložka Cloudové služby najdete přehled o využívání cloudových služeb a kreditech pro jednotlivé kontrakty.

 

A přehled využitých cloudových služeb a kreditů podle jednotlivých uživatelů. Tudíž máte přehled kdo z End User-ů vyčerpal kolik kreditů.


Sekce Uživatelé je věnována výhradně zřízení a nastavení uživatelských účtů. Při nákupu produktu Autodesku je vždy vyžadována kontaktní osoba zákazníka, která se stává Contract managerem tohoto produktu. Tento Contract manager získá přístupová práva a dále pak spravuje účet firmy např. zřizuje další uživatele, nastavuje jejich práva pro práci s cloudy, kredity, produkty, atd... Veškeré přiřazování produktů a jejich služeb uživatelům se teda odehrává na této stránce, stejně tak jako povolení kdo může software stahovat.

 

Záložka Smlouvy je poslední a zde najde informace o aktuálních kontraktech, jejich platnosti a obsahu jednotlivých kontraktů:

 

V návaznosti na spouštění nového systému vyvstává spousta otázek a problémů. Neváhejte nás tedy kontaktovat pokud budete chtít s čímkoliv poradit.