Nový ADEON HELPDESK

K 10.9.2010 jsme uvedli do provozu inovovaný systém technické podpory - ADEON HELPDESK. Jedná se o řešení, které umožní automatizovat vyřizování servisních požadavků mezi společností ADEON a našimi zákazníky. Nový ADEON HELPDESK poskytuje větší uživatelský komfort a nevyžaduje žádné speciální vybavení. Zákazníci, kterým ADEON dodává produkty a poskytuje servisní služby, mohou zadávat všechny své dotazy a požadavky prostřednictvím uživatelského portálu dostupného přes internetový prohlížeč a mají tedy  přehled o svých dotazech a požadavcích kdykoliv a kdekoliv. Dříve provedené registrace a přístupové údaje pro stávající uživatele helpdesku zůstávají zachovány, noví uživatelé se musí před prvým přístupem do helpdesku zaregistrovat. Vstup na ADEON HELPDESK je možný přímo z našich stránek zde, nebo na adrese http://helpdesk.adeon.cz.