Další kancelář společnosti ADEON

Společnost ADEON CZ dnes oznámila otevření své nové kanceláře v Pardubicích.  Tímto krokem vychází ADEON vstříc potřebám svých stávajících i nových zákazníků v Čechách.


Komplexní portfolio dodávek a služeb tak bude ADEON nabízet ve svých kancelářích v Brně, Ostravě, Pardubicích a Zlíně.  Kvalifikované týmy pracovníků společnosti zajišťují řešení pro strojírenství, architekturu a stavebnictví, infrastrukturu, mapování, správu dokumentů a služby systémové integrace širokému okruhu zákazníků. Tato řešení využívají moderní technologie předních světových producentů, jako jsou v prvé řadě společnosti Autodesk, Microsoft, Hewlett-Packard, Citrix a další, s kterými ADEON spolupracuje coby jejich autorizovaný partner.  Na řešení problémů zákazníka efektivně a pružně spolupracují specialisté ADEON na software od Autodesku se specialisty ADEON na software a hardware od Microsoft, Hewlett-Packard, Citrix a řady dalších.  Zákazník se proto může plně soustředit na svoji profesi a využití dodaného řešení, včetně příp. zajištění jeho fungování formou outsourcingu od ADEONu. Společnost ADEON zajišťuje pro zákazníky pestrou paletu služeb, od úvodních analýz a prezentací, přes zpracování projektu, dodávku a instalaci řešení, profesní kooperace na vybraném strojním či stavebním projektu, školení uživatelů, až po technickou podporu, zákaznický Helpdesk a pravidelný servis.


Společnost ADEON vznikla v roce 2002 spojením a plynulým navázáním na působení společností EVROPA, SoneCAD a SPACE, které se věnovaly CAD problematice od začátku devadesátých let. Pro činnost společnosti ADEON je charakteristický komplexní přístup k řešení a současně individuální přístup k zákazníkovi a jeho potřebám.